pondělí 29. srpna 2011

Mravenčí útok 27.7.2011

Nebyl to jenom útok rojících se mravenců na lajnery ale také útok čtyř lajnerů na věže Páter a Maják(16long/15high) na Křižáku

Všichni jsme na místě kolem třetí hodiny.. Na hrot majáku jde hodit třímetrový spanset. Píchyn tam vyleze s Lůcou a připraví docela rychle stranu na Majáku. Naše strana se potýkala s docela jinými problémy a to s lanama který motal Johny:-D. Takže půlhodinová rozmotávka a mrdačka s lanem nás vůbec nerozhodila, po dvou hodinách omotávání, útočení mravenců a "Kubíne ty už mě docela sereš" co se ozývalo z poza Pátera se nám všechno povedlo narvat a připravit.Nadávky se ozývaly z poza Pátera

První šel Píchyn který se stavěl poprvé v životě na highline a uplně suše bez problému se zvedal a čapal lajnu. Myslím že po třetím pádu mu lajna sundala tejpku z jeho rozřezanýho prstu a Píchyn hodil hrozně debilní držku do odsedky přičemž se docela slušně spálil o lajnu..
Píchyn se suše zvedá a posíla hodně dobré poky

Druhý šel Johny ten byl také poprvé v životě na highline a po chvilce přemlouvání se hezky zvedal a začínal to rozcházet. Víme však jak pády na hajlajně vyčerpají tělo i duši. Takže po pár pokusích šel Mára.Johny zkušeně čape lajnu

Mára se vklidu s otevřenou pusou zvedl. OS fm bylo na světě. Po Márovi jem šel já. Zvedačka docela šla a vibračním způsobem jsem se dostal nějak bez pádu na druhou stranu. Na Majáku jsem pak hodil málem blitku. Docela mě ta holka vyškolila:-). "Naštěstí" začalo pršet takže jsem se mohl na něco vymluvit ať nemusím jít zpátky.
Tak to by byl asi tak trošku strohý popis co se dělo.. Dále děkujeme fotografce Kátě, nosiči Kájovi a lajnerce Lůce co si to nemohla zkusit protože musela dřív dolů.

Žádné komentáře:

Okomentovat