pátek 15. října 2010

První highline na Křížáku 14.10.10

Lajna z Majáku na věž Ape. Zkráceně vám přiblížím co se dělo:).
U piva: ,,Zítra je poslední hezkej den." Říkám Mrázovi: ,,Tak to napnem?" Odpovídá: ,,Tak zítra v 9 berem všechny cajky co máme, Kožuch se snad urve ze školy, zeptáme se ještě někoho ? " Potom jsme se o tom nebavili a už jen chlastali.
Druhý den se sejdeme s Mrázou a Menčusem (Kožuch si přečetl instrukce až moc pozdě a zapikal se ve škole) ,který nám slíbil, ještě večer, že nám bude pomůže dopoledne. Cesta na kopec byla rychlá. Pod nástupem na Maják Mráza zjistil ,že jsem zapoměl vzít lockpiny a tejpku, takže jsem mazal do udolí.. kluci mezi tim vylezli nahoru a já jim poslal matroš. Mezitim jsem vyrazil na Apeho slanil jsem se na něj z vyhlídky , vytáhl matroš a začal upevňovat bandáže. Mráza začal přehazovat provázek s lajnou ke mě po chvilce se nám to povedlo. Menčus už musel odejit takže jsem tam zustal s Mrázou sám. Přetáhl jsem lajny k sobě a Mráza mi šel pomoct s obmotáním čůra u Apeho, po nějaky chvilce bylo všechno připravený, tak už jen to dopnout!
Bohužel poladit lajny a dopnout to nám trvalo další hodinu a půl. Šaškování se šeklem na mojí straně bylo hrozný, jednou krátký, jednou dlouhý..no prostě běs (příště bude banán)
Ve čtvrt na pět bylo konečně všechno v cajku. O půle na to Mráza konečně vlezl. Jediné na co jsme se zmohli v první sérii pokusů bylo se postavit.. Poté následoval vždy jen pád.. Pak byl na řadě Mráza a zničehož nic to poslal na konci teda skokem na 30centimetrovou borovičku-bonsay ,ale paráda zpátky se mu už nechtělo. Pak jsem vlezl na lajnu já a za západu slunce jsem si sedl na lajnu a čekal až se uklidní vítr, který se nějako rozvášnil a s lajnou začal tancovat. Po strašný době(nevim jak dlouho - nahoře výmaz) už s modrými chodidly, jak jsem tam vyfoukal ,jsem se zvedal a padal lajnička mě vůbec nechtěla pustit ,po minimu kroků následoval pád a západ slunce se nekompromisně blížil.. Nakonec jsem musel přeručkovat na druhou stranu potože jsem to prostě nedal
Lajna se bohužel musela sundat už večer, protože v pátek mělo být hnusně, takže další pokusy budou asi až příští rok..

Nevyšlo nám to ani moc s fotkama, ale něco máme) i tak děkujeme fotografům

Děkujeme sponzorům: Pete, Michal Brunner www.montana-trekking.cz na jaro slibujeme víc přechodů a videjko!

Snad už jen stačí dodat že lajna měří na délku 30metrů a na výšku cca 20?

3 komentáře:

  1. paradni lajna! doufam ze budu u toho az ji zas budete natahovat.. Karel Musado

    OdpovědětVymazat
  2. planujem ještě letos natahnout na křižáku nějakej novej směr, tak kdyby ses chtěl přidat, seš vítanej, čim víc lidí, tim rychlejc bude napnuto...

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se přidáme! Kde že chcete tahat?

    OdpovědětVymazat